ślimakowe MR

Kacperek jest rodzinną firmą produkcyjną działającą na rynku napędów od 1982r. Naszym podstawowym zakresem produkcji są motoreduktory, przekładnie ślimakowe, przekładnie kątowe i siłowniki śrubowe. Wszystkie produkowane nas przekładnie i siłowniki jesteśmy w stanie dowolnie modyfikować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb Klientów.
Dysponujemy szybkim serwisem i magazynem części zamiennych, zapewniając w ten sposób ciągłość pracy przekładni naszej produkcji.
Zapewniamy doradztwo techniczne oraz wykonujemy nietypowe aplikacje.

Przekładnia ślimakowa to rodzaj przekładni zębatej, w której osie:
– napędowa – ślimaka w postaci śruby modułowej i
– zdawcza – ślimacznicy w postaci koła zębatego o specjalnej geometrii uzębienia,
ułożone są względem siebie pod kątem prostym.
Dlatego też motoreduktory ślimakowe nazywane są często przekładniami kątowymi.
Motoreduktory to przekładnie zmniejszające prędkość obrotową, z mocowaniem umożliwiającym przyłączenie silnika elektrycznego. Motoreduktory naszej produkcji posiadają w standardzie przyłącze silnikowe (kołnierz silnikowy i otwór pod wałek silnika) zgodne ze standardem IEC.
Reduktory to przekładnie z czopem wału napędowego na wejściu (bez przyłącza silnikowego), na który może być nasadzone koło zębate, łańcuchowe, pasowe lub sprzęgło. Reduktor może być także napędzany ręcznie za pomocą korby.

Wszystkie przekładnie ślimakowe serii MR mogą być wyposażone w dodatkowe akcesoria jak:
– kołnierz mocowania bocznego,
– ramię reakcyjne,
– wał zdawczy jednostronny,
– wał zdawczy dwustronny.

Jako producent wykonujemy nietypowe wersje przekładni ślimakowych na podstawie zapotrzebowania klienta min:
– motoreduktor ze ślimacznicą na łożyskach stożkowych,
– motoreduktor ze ślimakiem (wałem napędowym) dwustronnym np. do szeregowego łączenia napędów o równoległych osiach wyjściowych,
– motoreduktor ze ślimakiem lewozwojnym do symetrycznej współpracy z wersją ze ślimakiem prawozwojnym,
– motoreduktor w wersji sprzęgłowej do łączenia reduktora z silnikiem za pomocą sprzęgła podatnego skrętnie, zapewniającej miękki start i kompensację niewspółosiowości,
– motoreduktor ze specjalnym czopem wału zdawczego,
– motoreduktor ze specjalnym czopem wału napędowego,
– motoreduktor ze specjalnym otworem (kształt, wymiar) w tulei zdawczej,
– motoreduktor z tuleją zdawczą z innego materiału niż żeliwo np. z brązu lub stali,
– motoreduktor z gwintem trapezowym w tulei zdawczej,
– motoreduktor ze specjalnym kołnierzem silnikowym,
– motoreduktor ze specjalnym kołnierzem mocowania bocznego.
Wersje specjalne przekładni ślimakowych możemy wykonać bez względu na ilość zamówionych motoreduktorów.

Przekładnie ślimakowe naszej produkcji wyróżnia solidna konstrukcja zapewniająca wyższą żywotność napędu.
W standardowej wersji przekładni ślimakowej wieniec ślimacznicy wykonany z brązu cynowego, a tuleja zdawcza z żeliwa.
Poniżej przedstawiamy porównanie ślimacznic stosowanych w popularnych przekładniach ślimakowych typu NMRV (z lewej) oraz przekładniach ślimakowych MR (z prawej). Na zdjęciach widoczne są ślimacznice obu typów przekładni o tej samej wielkości i przełożeniu.
 
Ślimacznice przekładni MR (z prawej na obu zdjęciach) charakteryzuje:
– szerszy wieniec,
– podtoczenie wieńca, które zwiększa powierzchnię kontaktu ślimaka ze ślimacznicą.
Dzięki takiej konstrukcji ślimacznica w motoreduktorach serii MR może przenosić większe obciążenia. Oznacza to również, że te przekładnie ślimakowe mogą pracować dłużej i ciszej.

KONTAKT

Oddział w Warszawie tel: (22) 632-24-45
Oddział w Łomiankach tel: (22) 751-99-39
kacperek@kacperek.pl

Dział handlowy pracuje w godzinach 7.00-15.30.

Możliwy jest odbiór zamówień z oddziału w Łomiankach poza godzinami pracy działu handlowego po uprzednim uzgodnieniu z handlowcem prowadzącym zamówienie. Brak wcześniejszego uzgodnienia może spowodować, że towar nie będzie przygotowany do odbioru.

DOŁĄCZ DO NAS

© 2018 Kacperek | All rights reserved. | Wykonanie: Goldkey
TOP