Tuleje redukcyjne

Opis

Tuleje redukcyjne służą do redukcji średnicy otworu ślimaka w przekładni w celu dopasowania go do mniejszej (niż średnica otworu w przekładni) średnicy wałka silnika.
Tuleja redukcyjna zmniejsza otwór ślimaka w przekładni lub patrząc od drugiej strony zwiększa średnicę wału silnika.

Dzięki temu w łatwy i tani sposób można dopasować silnik do przekładni unikając obróbki skrawaniem, w przypadkach kiedy średnica wałka silnika i średnica otworu przekładni są różne.

Tuleję standardowo montuje się na wale silnika i blokuje klinem.

Tuleje redukcyjne mają standardowe wymiary korygujące (zmniejszające) średnicę otworu przekładni o jedną wielkość mechaniczną:

11mm/9mm (z wielkości 63-11mm na wielkość 56-9mm)
14mm/11mm (z wielkości 71-14mm na wielkość 63-11mm)
19mm/14mm (z wielkości 80-19mm na wielkość 71-14mm)
24mm/19mm (z wielkości 90-24mm na wielkość 80-19mm)
28mm/24mm (z wielkości 100/112-28mm na wielkość 90-24mm)
38mm/28mm (z wielkości 132-38mm na wielkość 100/112-28mm)

KONTAKT

Oddział w Warszawie tel: (22) 632-24-45
Oddział w Łomiankach tel: (22) 751-99-39
kacperek@kacperek.pl

Dział handlowy pracuje w godzinach 7.00-15.30.

Możliwy jest odbiór zamówień z oddziału w Łomiankach poza godzinami pracy działu handlowego po uprzednim uzgodnieniu z handlowcem prowadzącym zamówienie. Brak wcześniejszego uzgodnienia może spowodować, że towar nie będzie przygotowany do odbioru.

Formularz zgłaszania nieprawidłowości

DOŁĄCZ DO NAS

© 2018 Kacperek | All rights reserved. | Wykonanie: Goldkey
TOP