ślimakowe TM

INFORMACJE OGÓLNE

Przekładnia ślimakowa służy do redukcji prędkości obrotowej silnika i wzrostu momentu obrotowego.
W przekładni ślimakowej współpracują ze sobą dwa elementy:
– ślimak – strona napędowa oraz
– ślimacznica – strona zdawcza.
Osie napędu są do siebie prostopadłe przez co przekładnie potocznie nazywane są kątowymi.
Przekładnie ślimakowe stosuje się tam, gdzie konieczna jest zmiana kierunku napędu o 90 stopni czy też samohamowność napędu. Samohamowność to taka właściwość przekładni, dzięki której nie ma możliwości wprowadzenia jej w ruch poprzez działanie momentu obrotowego na oś zdawczą. Przyjmuje się, że przekładnia jest samohamowna od przełożenia 80. Im większe przełożenie tym lepsza samohamowność.

Przekładnie ślimakowe TM oferujemy w wielkości mechanicznej 25-150.
Korpusy wielkości 25-90 wykonane są ze stopu aluminium.
Korpusy wielkości 110-150 wykonane są z żeliwa.
Dostępne przełożenia przekładni ślimakowych TM wynoszą od 5 do 100.
Jeżeli chcemy uzyskać większe przełożenia koniecznie jest połączenie dwóch przekładni ślimakowych lub przekładni ślimakowej z przystawką zębatą.
Dostępne akcesoria reduktorów TM:
– ramiona reakcyjne,
– kołnierze mocowania,
– wały zdawcze: jedno i dwustronny,
– osłony otworu zdawczego.

Reduktory TM są odpowiednikiem 1:1 takich przekładni jak seria NMRV, BONFIGLIOLI, NORD.  Nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości materiałów, dzięki czemu gwarantują długą i bezawaryjną pracę.
Przekładnie ślimakowe TM są dostępne z magazynu.

KONTAKT

Oddział w Warszawie tel: 887-035-001
Oddział w Łomiankach tel: 887-025-001
kacperek@kacperek.pl

Dział handlowy pracuje w godzinach 7.00-15.30.

Możliwy jest odbiór zamówień z oddziału w Łomiankach poza godzinami pracy działu handlowego po uprzednim uzgodnieniu z handlowcem prowadzącym zamówienie. Brak wcześniejszego uzgodnienia może spowodować, że towar nie będzie przygotowany do odbioru.

Formularz zgłaszania nieprawidłowości

DOŁĄCZ DO NAS

© 2018 Kacperek | All rights reserved. | Wykonanie: Goldkey
TOP